søndag 9. januar 2011

Ett trykk-Trykkpressas Januarutfordring.

Utfordringen i Trykkpressa denne gangen er å lage noe som er monokromatisk. Altså, holde seg til en farge. Det er ikke så enkelt som det høres ut som, så jeg håper jeg fikk det riktig.

Jeg valgte å bruke denne herlige ballerinaen fra Magnolia som motiv.
Ellers er det papir fra Ladybug and friends, hvit Bazzil kartong,halvperler fra Kort og godt, bånd i hvitt og sølv, hjørner i sølv fra Kort og godt, utstansede blader (EK), en pyntenål, og roser.
Fargelagt med Distress ink, og pyntet med litt Stickles Diamond.


16 kommentarer:

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig kort :-) Nydelige farger og en vakker Tilda :-)

Unknown sa...

Enig med Hanne, ser veldig monokromatisk ut (",) Nydelig kort med flotte detaljer og herlige farger.
Klem fra Karin

Pia sa...

så flot kort du har lavet søde farver og motiv, lækkert lækkert
knus Pia

Papirskreppa sa...

Et nydelig kort.Jeg tror du har fått det veldig godt til :) Nydelig stempel, og flott fargelagt, Aina. Godt nytt år!

Cathrines-creative sa...

Nydelig kort:-)

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget! :O)

Unknown sa...

Wow, et kjempefint kort! :) Du fikk det definitivt til :D
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Du er hjertelig velkommen tilbake :)

Klem

Gunn`s Kort sa...

Kjempenydelig monokromatisk kort. Herlige farger!

Katrine sa...

Nydelig kort! Det ble så absolutt monokromatisk!
I alle fall i mine øyne ;-)
Takk for hyggelig besøk i bloggen min!

Tesa sa...

Så kul att du gillade kuvertkortet:)
Tack för ditt avtryck.
Klem Tesaprickiformar

Meretekj sa...

Nydelig monokromatisk kort!

Marianne sa...

Nydelig, nydelig og atter nydelig!!! Vakre farger lekkert pyntet, og nydelig fargelagt!
Ha en flott kveld.
Klemmer fra Marianne:)

Åshild sa...

Nydelig kort, Aina!
Takk for at du er med i Trykkpressas januarutfordring :)

Åshild

WencheP sa...

For et utrolig flott kort. Harmoniske og flotte farger, nydelig fargelegging.

Lena sa...

Mange fine kort hos deg Aina :-) Takk for blogghilsen og lykke til i utfordringen.

Annacarin sa...

Hej Aina, vad roligt att få se hur mycket fint du gjort sedan sist jag var här! Du är ju så flitig och så jätte duktig på att sätta ihop färg och motiv!
Tack för all god energi man får här hos dig.
Kram Annacarin