søndag 2. januar 2011

De siste julekortenet for denne gang!

Ja, nå går vi mot lysere tider, og det er deilig å tenke på. Skal ikke begynne med julekortene helt inn i jula neste gang....håper jeg. Nå har jeg hanglet i hele jula, og det ser ikke ut som det har tenkt å gi seg med det første :(
Denne tørrhosten tar omtrent knekken på meg. Nå må den gjerne forsvinne.
Skulle ha begynt igjen med kort, men har ikke så mye ork.
Så da sier jeg til meg selv hver dag, at i morgen er du myyyyye bedre, og snart frisk :) Det MÅ jo virke!



5 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefine julekort! Så søte motiv:)
Håper du blir frisk igjen snart.
Nyttårsklem fra Berit

Lenas kort sa...

Tre kjempe søte kort :-) Håper du snart er frisk igjen.Slitsomt med slik tørr hoste.God bedring :-)

Pia sa...

kæmpe lækre julekort, såååå søde motiver og farver
knus Pia

Unknown sa...

Underbara kort! Fantastiskt färglagda!

ha en härlig lördag!
Kram
Malin

Camilla sa...

Så søte kort:) Har forsett om å starte tidlig med julekortene iår jeg også;) sjekk ut hjertebodens juleblogg - en god ide syns jeg. God bedring og godt nytt år!