torsdag 16. juli 2009

The Sugar Bowl Challenge 14 – Gayle’s Sketch!

"The ‘please include’ option this week is …

Ribbons & Bows

We would like to see you use ribbons and/or bows somewhere on your creation."
Ja, nå var jeg så godt i siget, så jeg kastet meg like godt på en utfordring til.
The sugar bowl har en flott skisse konkurranse.

Klart jeg måtte prøve meg på det :O)
Skissa ser sånn ut:











Siden kravet er å bruke et stempel fra Sugar Nelly, brukte jeg denne søte jenta her. (som jeg også fikk trykket opp av Maya)
Papirene er fra "Me and my big ideas"(?), Big white dot, Prima blomster, og flourish swirls fra QK.
En gammel blonde, litt bånd og små bling-hjerter.
Motivet er malt med Distress ink.

12 kommentarer:

Angella sa...

Så nydelig dette var:)
Jeg holder på med akkurat samme skisse...

Angella

Minxy sa...

your card is really pretty :O)

Hildegunn sa...

Nydelig kort du har laget!
Flott farget trykk!

Jessica sa...

WOW WOW vilket snyggt kort!!!
Härliga färger!!

Kram

Jessica sa...

Du har något i min blogg
Kram

Maya sa...

Guriland så lekkert,Aina!!
Skal si du er i siget om dagen,det ene kortet vakrere enn det andre!!
Og dette kortet var bare så lekkert :)
Nydelig den jenta der!
Ha ei flott helg,
klem fra Maya:)

Annacarin sa...

Hej Aina ett underbart kort... som alltid!
Jag har lyckats med min Award..Hi Hi..
Tack än en gång!
Kram Annacarin

Pia sa...

super nydeligt og sikke fint julekort du også har lavet

having a {me} day sa...

Beautiful card! Love your colouring and the lacey border. katxx

gina g sa...

Beautiful card love the image and the lace you have added. luv gina xx

Thank you for your lovely comment on my blog. xx

Kathy sa...

This is gorgeous!! Love the soft colors and your coloring is fabulous!! Love all your pretty details as well!
:)Kathy

Anonym sa...

What a beautiful card, love evrything about it, so much beautiful detail.
Erin x