mandag 13. juli 2009

På tide med noe nytt!

Jeg følte meg litt utsultet på scrapping da jeg kom hjem fra Sverige, så jeg måtte lage noe med en gang, og her er resultatet.
Jeg har fått printet ut noen gammeldagse bilder fra nettet, og synes dette passet så godt til fargene på papiret fra K & co.
Litt forskjellig pynt fra bl.a. Nille.





Jeg kjøpte dette stempelet på Elverum, på tur hjem fra Sverige. Jeg synes disse gammeldagse motivene er så koselige. Det er fra Kort og godt, og heter tre piker.
Det ble ikke så skarpt trykk, men jeg malte det likevel. Ser vel bare mere slitt og gammelt ut :O)
Papirene er fra Nille.


7 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelige kort:=)

Aud sa...

Utrolig lekre kort du har laget!♥♥♥
Herlig med vintage stil!

Klem,
Aud

Yvonne Hagane sa...

Nydelige kort, begge to!! Du har alltid så lekre fargekombinasjoner, og du å du for en flott fargelegging!! Det ser ut som et gammelt trykk!
Klem, Yvonne.

Audhild sa...

Så fine kort du har laget. Vakre farger på begge

Merethe sa...

Wow så utrolig flott! Stempelet var utrolig søtt, skikkelig vintage;-)
Der ligger en liten ting til deg i bloggen min,-)
Ha en fin dag;-)

Jessica sa...

Så sött motiv. Du är så duktig på att färglägga!
Tusen tack för awarden *KRAM*

Maya sa...

Åhhhh så nydelige de tre jentene var,Aina!
Lekkert malt og nydelige detaljer og papirer,som alltid!!
Og vintage kortet var rålekkert!!
Flinka :)

Tusen takk for awarden også,vennen:)
Go`klem fra Maya:)