fredag 19. juni 2009

Bursdagskort!

Vi er bedt på cowboyfest på en låve i morgen kveld, for å feire min svogers 40 års dag. Dette er et kort som er bestilt til hans bursdag, og det skulle være typisk han, og hans interesser.
Tror jeg traff ganske bra. Han liker jakt, fiske og friluftsliv, og synes øl er veldig godt. Derfor ble det pyntet med en ølring, et par fiskefluer (med krok), litt fiskesnøre og litt tyll som fiskegarn.
Har brukt papir fra Nille og White big dot, rub ons fra Nille, stempel fra Papirloftet og fiskeren vet jeg faktisk ikke. Bånd fra Kremmerhuset, og tekster fra en bok.
Nå håper jeg virkelig at det faller i smak, men det gjenstår å se...




5 kommentarer:

Angella sa...

Cowboyfest...høres helt knall ut:) Dette kortet må jo være midt i blinken... så morsomme detaljer:)

GOd helg
Angella

Jannhild sa...

Cowboyfest!! Ja det hørtes kjekt ut!! Kan jeg få bli med :)

Skikkelig tøft kort, med alle temaene du har fått med! Han blir nok skikkelig glad for dette!!

Klem og ønsker deg en flott helg!!
Jannhild

Pia sa...

Super nydeligt kort i dejlige farver. Du må have en god weekend.
knus Pia

Kari sa...

Dette kortet må være midt i blinken slik du beskriver interessene til mottakeren. Kjempefint!

Maya sa...

Hvordan var cowboy festen?!
Tenker dere hadde det rååågøy :)

Knall flott kort du har laget,og så masse flotte og forskjellige stempler du har!
Ha ei flotters uke,med masse tid til hobby!
Klem fra Maya:)