fredag 3. mai 2013

Hobbygarasjen!

SE HER!!!!
 Jeg er en av de heldige damene som har fått bli med i designteamet til Hobbygarasjens utfordringsblogg.
 Så alle dere scrappeglade der ute, ta en titt i bloggen, og bli med du også!
Dette er ett av mine kort til den første utfordringen.
Alt jeg har brukt er fra Hobbygarasjens nettbutikk.
Papiret er fra Riddersholm,
blomstene fra Papirdesign.

Jeg har også funnet frem symaskina til dette kortet, og sydd rundt kantene.

Jeg håper dette kan gi deg inspirasjon til å bli med! Og samtidig få muligheten til å vinne en kjempeflott premie med masse flott fra butikken.




2 kommentarer:

RitaK sa...

Gratulerer, så gøy :-)
Pst! du bør fjerne robotsperretekstene på bloggen din, det gjør det så tidkrevende å kommentere hos deg!!!!

Unni A sa...

Gratulerer med DT-jobben! Hobbygarasjen er heldig som får en så flink og allsidig DT! Nydelig kort du har laget, lekre farger! Posekortet i forrige innlegg var også nydelig!
God helg :)
klem Unni