fredag 19. november 2010

Trist!

Det er litt tomt å trist hos oss om dagen. Vi måtte avlive den ene hunden vår onsdags kveld. Han var gammel (13 år) og ikke frisk. Så godt som døv, nesten blind, vondt for å gå, og vondt i ene øret. han begynte nok å bli noe forvirret også. Snudde litt om på dag og natt i blant. Var nok godt for han å slippe, men det er jo så vondt å miste et dyr. Tror det er bilde av han her i bloggen min et sted. Hadde ikke noe bilde på pc'n jeg kunne sette inn.

Vi kommer til å savne Scotty-gutten vår noe forferdelig, men vi må trøste oss med at han har det godt nå :(

6 kommentarer:

Hege sa...

Uff som jeg føler med dere!!! Alle vi med dyr vet hvor knyttet man blir til dem, og hunden ER virkelig menneskets beste venn! Så trofast, alltid glad, lever "her og nå" og trøster når du er lei deg!
Jeg er helt sikker på at han hadde et godt liv sammen med dere- det vises når dere tok den avgjørelsen dere gjorde!

Ta vare på hverandre og de gode vofse-minnene!

Klem Hege

Jannhild sa...

Ja det er trist å miste et kjæledyr, de blir som en del av familien og hører til!
Mange gode og trøstende klemmer fra meg!
Jannhild

Camilla sa...

Veldig trist å høre, og selv om det var til det beste for den så hjelper det så lite på savnet. Har selv en katt og hun er så klart en kjempeviktig del av vår lille familie. Sender litt trøst og en klem, og håper det etterhvert blir de gode minnene dere kan ta frem og tenke tilbake på med glede og et smil:)

himlaverket sa...

Åh, så jobbigt för er,
att mista en god vän är ju fruktansvärt...
men han får det bra i hundhimmelen bland de andra hundänglarna ;)
kram ullamaria

Marianne H sa...

Stakkars dere, så stusselig og tomt det blir når den tiden kommer at en må avlive et kjært husdyr. Jeg føler virkelig med dere og håper dere tenker på alle de gode stundene og turene dere helt sikkert hadde sammen.
Trøsteklem fra toten.

Pia sa...

ja det er altid så trist og stor sorg at miste sit kæledyr, jeg har haft mange katte som jeg har måttet sige farvel til, 2 af dem blev 18 år så de er en del af ens liv og så tomt og trist når de ikke er der mere, jeg føler med dig
knus fra Pia