søndag 27. september 2009

Bursdagskort!

Min kjære mann hadde bursdag i går, og her er kortet han fikk!
Han var litt usikker på om den lille hunden symboliserte han selv, eller om det var den ene hunden vi har....Han syntes nok at begge deler kunne stemme.
Jeg liker så godt dette papiret fra Graphic 45, og synes egentlig det kan passe til nesten alt. Jeg har embosset hjørnene, og satt på litt bling her og der, men ellers er det ganske enkelt pyntet.
Hunden er fra Papirplaneten.
Gratulasjonsstempelet er fra papirloftet.
Ellers har jeg brukt Fiskars border punch og McGill pine punch.



9 kommentarer:

Papirskreppa sa...

Så stilig med den hunden :) Flotte farger. Enkelt og veldig stilig. Klem.

Annacarin sa...

Jätte flott, Aina! Jag tycker att den lilla hunden som ligger på kanten var helt otroligt söt!
ha det gott!
Kram Annacarin

Lisbeth sa...

Et fantastisk kort!
He,he hunden var bare stilig!!!
Ha fortsatt en strålende søndag.
Klem,Lisbeth

Hildegunn sa...

For et flott kort!
Herlig med hunden, den passet perfekt oppå teksten!

Ønsker deg en flott kveld!

Lene Aase sa...

Superflott kort, helt herlig med den hunden-så søøøt:)

Klem fra Lene:)

Pia sa...

flot kort og tillykke med manden

Angella sa...

Heldiggrisen!
Det er mer enn hva min mann får:)

klem Angella

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort!!
Fredrikke :o)

debby4000 sa...

Oh what an adorable card, beautiful work and colours.
luv
Debby