søndag 21. juni 2009

Bursdagskort!

Fikk bestilling på et kort til en kristen jente som er veldig glad i å reise, er kjempeflink i språk, og elsker musikk/sang. Jeg brukte et papir fra Nille, som det er veeeeldig mye mønster på, og så etterpå at det ble veldig rotete :O(
Skar en liten lomme, som jeg puttet et par tags i med visdomsord på. Stemplet en liten (sang)fugl (crafty secret) som jeg klippet ut og limte på, og så brukte jeg bursdagsstempelet fra Papirloftet.
Metallpynt fra Unik hobby, noen blanke Rhinestones og litt glitterlim i gull.





Innsiden ble sånn. Ganske enkel, og med et dikt som jeg liker veldig godt.
Papiret jeg har brukt her er My mind's eye.





Jammen ble det et bokmerke også!

6 kommentarer:

Pia sa...

såååå lækkert i farver og så flot med de tags og alle detaljerne

Kari sa...

Så mye fint du lager! Jeg er en elendig bloggbesøker, så her var det mye jeg har gått glipp av. Måtte kommentere et par kort lenger ned på siden her også!

Hildegunn sa...

Jeg synes dette kortet ble veldig flott, jeg! Herlige farger og stilig oppsett, flott pyntet på alle sidene!

Angella sa...

Fy flate dette var stilig... For en komposisjon.

Angella

Papirskreppa sa...

Så vakkert kort. Elsker slike må dikt og ord. Et nostalgisk kort. Du er superflink, Aina.

Maya sa...

Rååååflott,Aina!!
Guriland så masse lekre detaljer,og du har jo fått med alt som "er" henne som skal ha det!
Knall flott!
Klemmer fra Maya:)