søndag 1. mars 2009

Endelig noe nytt!

Ja, jeg har da gjort litt da. Vår eldste sønn fyller 21 år i dag. GRATULERER!
Så han måtte jo få et kort som passet. Biler er vel noe de fleste i den alderen liker, i hvert fall han. Så jeg tror faktisk at det falt i smak.
Jeg prøvde noe jeg ikke har prøvd før. Med litt strev, fikk jeg laget disse hullene til vindu. (med hobbykniv) Det var ikke lett å få pent gitt. Så ikke før etterpå at "bildet" ble i 3D effekt...
Jeg visste ikke en gang at det gikk an på denne måten, jeg.





3 kommentarer:

Pia sa...

flot og gennemført kort

Kirsten Alicia sa...

Fantastic card.

Maya sa...

Knall flott guttekort!!
(Jeg synes de er såååå vanskelige :/ )
Men du har jo fått det til knall bra!
Vil tro herremannen ble glad for det ja.
Stilig med vinduet og 3D følelsen :)
Go`klem fra Maya :)