fredag 16. januar 2009

HOBBYKVELDER!

Nå håper jeg det er noen fra området rundt Fåberg/Lillehammer som er innom bloggen min. Jeg håper å få til en hobbykveld i uka, til kortlaging og scrapping. Har tenkt å leie lokale her på Fåberg, og da kommer prisen for leie an på hvor mange som kommer. (Det blir uansett ikke mange kronene pr.gang)
Jeg har hengt opp noen plakater rundt her med tlf.nr, så hvis du er interessert, eller kjenner noen i området her som du tror er det, så si fra til dem om dette.
Det hadde vært morro å få til noe sånn
Legg gjerne inn en beskjed her på bloggen også, så kan vi prates :O)


Aina

2 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Dette hørtes gøy ut, men jeg er dessverre litt for langt unna. :( Godt tiltak!

Ønsker deg en god helg!

Klem, Lise

TIA sa...

Steike så flink du er ! Jeg bor midt i Lillehammer :) Men jeg er helt ny på dette med kortlaging, jeg har drevet med søm til nå, men har fått litt sansen for dette med kort. Men som sagt er helt ny, og har kun laget et par varianter til nå. Men dette høres jo absolutt moro ut !